قادر معصومی خانقاه، مدیرعامل صندوق توسعه بازارسرمایه: صیانت از اعتماد، اصلی‌ترین وظیفه ارکان و فعالان بازارهای مالی

قادر معصومی خانقاه، مدیرعامل صندوق توسعه بازارسرمایه: صیانت از اعتماد، اصلی‌ترین وظیفه ارکان و فعالان بازارهای مالی

قادر معصومی خانقاه، مدیرعامل صندوق توسعه بازارسرمایه شرایط بازارهای مالی ایران برای سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به چشم‌انداز بازارهای مالی کشور ( بورس، بانک و بیمه) به مدار اقتصادی گفت: بازارهای مالی کشور سالی پرخبر و پررونق خواهند داشت.

مدیرعامل صندوق توسعه بازارسرمایه ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به چشم‌انداز بازارهای مالی کشور ( بورس، بانک و بیمه) به مدار اقتصادی، گفت: بازگشت اعتماد به بازارسرمایه راحت اتفاق نیفتاده و مجموعه دولت به خصوص وزارت اقتصاد برای تحقق آن تلاش گسترده ای کرده اند. لذا صیانت از این اعتماد یکی از اصلی ترین وظایف همه ارکان و فعالان بازارهای مالی است.

معصومی خانقاه به روند خوب بازارسرمایه تا پایان سال اشاره کرد و گفت: افتی که در بازار سرمایه از هفته پیش شروع شد و تا دیروز ادامه داشت، نشان از حساسیت فوق العاده بازار به تصمیمات و اظهار نظرهای کلیه ارکان و فعالان اقتصادی دارد، لذا باید تصمیمات با تحلیل حساسیت و تحلیل اثرات آن ها اتخاذ شوند و در اظهار نظرها مراقبت های ویژه صورت گیرد.

او به برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در خرداد ماه نیز اشاره کرد و گفت: رویدادهای تخصصی قطعا در تحقق فرهنگ سازی اثرگذار هستند و من با برگزاری چنین نمایشگاه هایی مخالف نیستم. اما این رویدادها نباید صرفا به محفلی برای دید و بازدید اهالی بازارهای مالی تبدیل شود و باید برای سرمایه گذاران خروجی داشته باشد.

مدیرعامل صندوق توسعه بازارسرمایه با بیان اینکه برنامه ریزی برای دوره های آموزشی چند ساعته در این نمایشگاه از مزایای این گردهمایی است، تاکید کرد: برگزاری دوره ای این نمایشگاه ها به صورت استانی نیز می تواند اثرگذار باشد.

او در پایان خاطرنشان شد: تشویق به حضور حداکثری نهادها و ناشران، اطلاع رسانی گسترده و رونمایی از حداقل ۱ یا ۲ خدمت یا محصول جدید توسط هر نهاد مالی در زمان برگزاری نمایشگاه پیشنهاد بنده به برگزار کنندگان این رویداد است.

اطلاعات تماس مجری

  • محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - ورودی شرقی سالن 5 (سالن ملل) - طبقه منفی یک - شرکت بانیان امید
  • 021-74501000
  • 021-74501000 - داخلی 601
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Top