نمایشگاه صنعت مالی زیرساخت‌ها را بهبود می‌بخشد؟

نمایشگاه صنعت مالی زیرساخت‌ها را بهبود می‌بخشد؟

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی با فردای اقتصاد از اهمیت‌های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می‌گوید و معتقد است صنعت مالی حوزه‌های بزرگ و متعددی دارد که به طور مثال تنها بخش بازار سرمایه آن میتواند از بسیاری جهات یکی از بزرگترین صنوف کاری در ایران باشد.

وی معتقد است: صنعت مالی حوزه‌های بزرگ و متعددی دارد که به طور مثال تنها بخش بازار سرمایه آن میتواند از بسیاری جهات یکی از بزرگترین صنوف کاری در ایران باشد که در عین حال از تشکیلات سازماندهی شده صنفی و اقدامات متناسب با آن منتفع نشده است. 
میرزایی ادامه می‌دهد: گردش بالای کسب و کارهای متنوع و مرتبط با حوزه بورس، تعداد ۴۰ میلیون کد سهامداری فعال، قدمت ۵ دهه فعالیت آن و حجم بسیار بالای گردش اطلاعات در آن لزوم برگزاری ایونت‌های تخصصی‌اش را  دو چندان میکند.
به گفته وی، از نگاه کلان‌تر مساله اقتصاد چالش اول کشور بوده و ایجاد بستر معرفی کسب و کار های مختلف در آن و بررسی نقاط ضعف و قوت در ذیل آن میتواند موجب بهبود فضای معیشیتی مردم و افرایش آگاهی عمومی گردد. 
این کارشناس بازار سرمایه تاکید می‌کند: یکی دیگر از چالش های حوزه صنعت مالی عدم رشد کافی زیر ساخت‌ها متناسب با افزایش تعداد ذی‌نفعان و شکل‌گیری رقابت جدی در این بخش است که برگزاری نمایشگاه صنعت مالی می‌تواند فضای حرفه‌ای برای معرفی و تقویت دستارودهای فنی آن باشد.

اطلاعات تماس مجری

  • محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - ورودی شرقی سالن 5 (سالن ملل) - طبقه منفی یک - شرکت بانیان امید
  • 021-74501000
  • 021-74501000 - داخلی 601
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Top