برگزاری نمایشگاه صنعت مالی چه تاثیری بر عملکرد صنایع دارد؟

برگزاری نمایشگاه صنعت مالی چه تاثیری بر عملکرد صنایع دارد؟

به گفته حمیده صادقی، کارشناس بازار سرمایه، نمایشگاه‌های بانک، بورس و بیمه می تواند محلی باشد تا کارگزاران تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، ارکان درگیر در بازار رخدادها و نوآوری‌های جدید بازار مالی را ارائه دهند و نیروهای کار تخصصی در این بازار به شرکت های متقاضی برسند. 
 

وی افزود: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در حال حاضر مهم ترین اولویت پیش روی بازار سرمایه ورود ابزارهای نوین مالی جدید به این بازار و گسترش افقی آن است. در همین راستا از ابزار نمایشگاه ها می‌توان استفاده کرد و با معرفی ابزارهای نوین مالی و تشویق به استفاده از این ابزارها، می‌توان عمق بازار سرمایه را افزایش داد.
صادقی ادامه داد: تأثیر نمایشگاه‌ها در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات در جهان جایگزینی ندارد چراکه در رویدادهای نمایشگاهی افراد تأثیرگذار و دست‌اندرکاران اصلی با بازار هدف خود به‌صورت مستقیم در ارتباط هستند و این مهم در هیچ روش بازاریابی یا تبلیغات قابل‌دستیابی نیست؛ بنابراین برگزاری رویدادهای نمایشگاهی تأثیر بسیار زیادی در رشد صنایع دارند. تعامل و انتقال علم از منابع خارجی به داخل و برعکس این موضوع نیز از دیگر مزایای مهم شرکت در رویدادهای نمایشگاهی است و همچنین توسعه و ترویج سهامداری غیرمستقیم، توسعه و ارتقای سواد مالی، توسعه و ترویج آزارهای محصولات جدید در بیمه، دیجیتال شدن پرداخت و بانکداری الکترونیک می‌تواند از دیگر مزایای نمایشگاه بانک بورس ‌بیمه باشد.

اطلاعات تماس مجری

  • محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - ورودی شرقی سالن 5 (سالن ملل) - طبقه منفی یک - شرکت بانیان امید
  • 021-74501000
  • 021-74501000 - داخلی 601
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Top