كميته علمی، در راس فعالیت‌های فاینکس شانزدهم

كميته علمی، در راس فعالیت‌های فاینکس شانزدهم

بی‌شک تشکیل كميته علمی قوی به تقويت محتوای نمايشگاه منجر می‌شود و پاسخی به نقص‌ها و نقدهای دوره‌های گذشته است.

 

به گزارش نبض بورس، عبدالمجید مرشدی، مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه كميته علمی در راس فعالیت‌های شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی قرار دارد، به نبض بورس گفت: اعضای كميته علمي علاوه بر تسلط به موضوع نمايشگاه، باید در عمل دارای سابقه كاری در حوزه‌های مرتبط با آن نمايشگاه باشند. 
او افزود: اين دو ويژگی باعث می‌شود كه اعضای كميته علمی درك صحيحی از دغدغه‌ها و مسائل فعالان مرتبط با نمايشگاه داشته باشند و از اين طريق بتوانند محورهای اصلي نمايشگاه را طراحی و اعلام كنند.

مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر که نیمه بهمن ماه نخستین جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی نمایشگاه شانزدهم صنعت مالی برگزار می‌شود، گفت: بدون شک تشکیل كميته علمی قوی به تقويت محتوای نمايشگاه منجر می‌شود و پاسخی به نقص‌ها و نقدهای دوره‌های گذشته است. 
او تاکید کرد: اعضای كميته علمی با توجه به تجربيات علمی و كاری و با بررسی دقيق مسائل، می‌تواند با حضور و نظارت بر رویدادها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، به رفع چالش‌های صنعت مالی كمك کند .

اطلاعات تماس مجری

  • محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران - ورودی شرقی سالن 5 (سالن ملل) - طبقه منفی یک - شرکت بانیان امید
  • 021-74501000
  • 021-74501000 - داخلی 601
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Top